Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:35:04+01:00
Dlatego .ze w warszawie (jako stolicy)stacjonowalo najwiecej wojsk niemieckich.Tam tez przebywalo Gestapo,tam byl Pawiak,tam w koncu bylo najwiecej lapanek.
Niemcy uwazali ,ze kiedy zniszcza i zajma Warszawe inne mniejsze miasta same sie poddadza.
2010-02-12T15:37:38+01:00
Warszawa jest miastem grozy, ponieważ była najbardziej okupywanym miastem w Polsce. W niej było najniebezpieczniej. A także powstawało tam najwięcej tajnych organizacji. Takich jak AK.
2010-02-12T15:38:42+01:00
Warszawę nazywamy miastem grozy dlatego że byla ona bardz zniszczona w tym okresie.
Wrześniowa klęska była dla chłopców koszmarnym przezyciem. 6 wrzesnia wyruszyli z Warszawy na wschód maszerując bombardowanymi drogami, przez kraj pogrążony w chaosie. Pod wsią Dębe Wielkie udzielili pomocy rannym zbombardowanego pociągu...