BAROK
Co cechuje barokowe wnętrza? - krzyżówka, wyraz na 8 liter, z tego 5 to P
KLASYCYZM
Podstawowa zasada budowy dzieł klasycznych - krzyżówka, wyraz na 8 liter, z tego pierwsza to H
Prąd umysłowy królujący w epoce Oświecenia - krzyżówka, wyraz na 10 liter, z tego ósma to L
Upiększenie, "wygładzenie" przedstawionej rzeczywistości - krzyżówka, wyraz na 11 liter, z tego druga to D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:38:02+01:00
Co cechuje barokowe wnętrza? - krzyżówka, wyraz na 8 liter, z tego 5 to P - PRZEPYCH
Podstawowa zasada budowy dzieł klasycznych - krzyżówka, wyraz na 8 liter, z tego pierwsza to H - HARMONIA
3 3 3
2010-02-12T15:38:29+01:00
Barokowe wnętrza cechuje bogactwo ,upiększenie wygładzenie-idealistyka
3 2 3