Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T21:21:10+02:00
Stosunek ludó podbijajacych do zajetego terenu byl taki że na podbitym terenie wprowadzano administracje panstwa podbijajajacego,oczywiscie ludnosc podbita okradano ze wszlekich dubr materialnych oraz ziem, ludzie podbici musieli pracowac dla swego pana ktory z nich czesto uczynial tania siele robpocza.
2 3 2
2009-10-11T21:21:44+02:00
Władcy najczęściej byli srodzy dla podbitych ludów.Od rzymian aż po III rzeszę wyróżniali się ogromnym okrucieństwem.Mordowali ludzi,palili wsie,Kradli.Nikt podczas okupacji nie czuł się dobrze dlatego zawsze trwały walki partyzanckie,powstania itp.
1 5 1