Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:37:01+01:00
-oczyszcza, ogrzewa i nawilża wdychane powietrze
- wysłana jest nabłonkiem migawkowym pokrytym śluzem
- zawiera komórki węchowe
3 5 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T15:37:14+01:00
Jama nosowa
Funkcje: oczyszcza nawilża ogrzewa wydychane powietrze
cechy: jest wyscielona silnie ukrwawiną błona sluzowa która jest zbudowana z wielowarstwowego nablonka migawkowego oraz pola wychowego
1 5 1