Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T17:24:22+01:00
V = Pp * H
H=a
Pp = a^2 pierw3 /4
V = a^2 pierw3 /4 * a=a^3 pierw3 /4
a^3 pierw3 /4 = 16pierw3
obie strony dzielę przez pierw3
a^3 /4 = 16
obie strony mnożę razy 4
a^3 = 64
a^3 =4^3
a=4
suma wszystkich krawędzi :
9a=9*4=36 cm
9 3 9
2010-02-12T17:25:35+01:00
Obj=16pierwiastków z 3 cm3
wzór na pole trójkąta równobocznego - a2*pierwiastek z 3 /4
obj. = pole podstawy*wysokość

obj.=a * a2*pierwiastek z 3 /4
16 pierwiastków z 3= a3*pierwiastek z 3 /4
64 pierwiastków z 3= a3*pierwiastek z 3
64=a3
a=4cm.

suma krawędzi= 4*9=36cm.
4 4 4
2010-02-12T17:27:11+01:00
% zaznacze tu jako pierwiastek bo nie ma na klawiaturze tego znaku

a%3 / 2 * a = 16%3 / *2
a%3 * a = 32%3 / :%3
a * a = 32 / : przez kwadrat
a = %32
a =%16 *%2
a = 4%2

a ze w graniastosłupie jest 9 krawędzi to :
9 * 4%2 =36 %2
3 2 3