Po wylaniu wody ze szklanki na jej ściankach pozostaje kilka kropel. Wybierz poprawne wytłumaczenie tego zjawiska:
a) Niektóre krople wody nie spadły ze szklanki, gdyż ich cząsteczki miały mniejszą prędkość niż pozostałe.
b) Krople wody nie spadły ze szklanki, gdyż cząsteczki szklanki i cząsteczki wody mocno się przyciągały.
c) Krople wody nie spadły ze szklanki, gdyż ich cząsteczki mocno się przyciągały między sobą.
d) Ze szklanki nie spadły tylko najmniejsze krople .

3

Odpowiedzi

2010-02-12T15:39:01+01:00
C) Krople wody nie spadły ze szklanki, gdyż ich cząsteczki mocno się przyciągały między sobą.
2010-02-12T15:39:07+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:39:45+01:00