Odpowiedzi

2010-02-12T15:53:25+01:00
Badania nad wyhodowaniem odmian entomofagów o lepszych właściwościach np. lepiej przystosowanych do klimatu, bardziej płodnych lub bardziej drapieżnych, a zwłaszcza szuka się odmian odpornych na pestycydy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:54:47+01:00
Jeśli chodzi o mechaniczną to jest ich wiele ale z biologiczną trochę mniej
http://pl.wikipedia.org/wiki/Biologiczne_zwalczanie_szkodników
http://tygodnik.e-ogrody.com/biologiczna_walka_ze_szkodnikami,187,429.html
2010-02-12T16:28:51+01:00
Ludzie podkładają trutki na szczury