Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:46:54+01:00
Modlitwa jest dla mnie rozmowa z Bogiem, zbliżeniem się do niego.Modlitwa jest prośbą, dziękczynieniem, uwielbieniem i formą przeprosin. Podczas modlitwy się wyciszam i skupiam na niej, gdyż wtedy Bóg działa najmocniej, a ja mogę tego doświadczyć.
1 4 1
2010-02-12T15:48:09+01:00
Modlitwa jest dla mnie sposobem na to by sie wyciszyć.
Jest to rozmowa z Bogiem .
Rozmawiając z Nim moge podsumować cały dzień.
Wiem jakie popełniłam błędy.
Dziękuję Bogu za to, że pomaga mi w wilu chwilach.
Modlę sie często, nie tylko wtedy, gdy mam jakiś problem.
Modle sie gdy che Bogu za coś pociękować, gdy czeka mnie
jakies ważne wydażenie, lub wtedy gdy jest mi zle.
2 4 2
2010-02-12T16:07:52+01:00
Dla mnie modlitwa to rozmowa z Panem Bogiem. Dzięki niej człowiek czuje się lepiej. W każdej rozmowie Pan Bóg sumienie (Pan Bóg) odpowiada nam na wszystkie pytania...
Można także podziękować mu za wspaniały dzień..
Modlitwa to uwolnienie od grzechów, dzięki niej jest się szczęśliwszym w życiu... :):):)

(c) Izioriks ... (izunia123)

Proszę o "Najlepsza Odpowiedź"
1 4 1