1. brzeg blatu stolika w kształcie trapezu równoramiennego zabezpieczonego specjalna listwą długość krótszej podstawy trapezu jest o 1,8 dm mniejsza od dłuższej wynoszącej 6.4 dm dłudość ramienia trapezu stanowi ułamek trzy czwarte długościdłuższej podstawy. ile metrów listwy zużyto ?




2

Odpowiedzi

2010-02-12T15:50:48+01:00
6,4 - 1,8 = 4,6

2x 1,6 + 6,4 + 4,6 = 14,4 dm

odp.zużyto 14, 4 dm listwy.



pozdro.

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:51:42+01:00
6,4 dm - 1,8 dm = 4,6 dm
¾ * 6,4 dm = 4,8 dm
6,4 dm + 4,6 dm + 2 * 4,8 dm = 20,6 dm

odp. Zużyto 20,6 dm listwy.
1 5 1