Odpowiedzi

2010-02-12T15:47:24+01:00
Ponieważ dzięki temu rośliny mogą rosnąć
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:48:03+01:00
Często słyszymy,że rośliny opuściły środowisko wodne i "wyszły" na ląd.Musiały one stworzyć ochronę przed nadmierną utratą wody-środowisko wodne nie miało takich wymagań względem roślin,gdyż pobierały ją wraz z solami mineralnymi.Ich ciała wymagały odpowiedniego wzmocnienia.Dużym problemem był także sposób rozmnażania.Niektóre z nich nie potrafiły dostosować się do tych warunków całkowicie.
chyba tak
12 3 12
2010-02-12T15:50:03+01:00
Ponieważ rośliny pobierają dużo powietrza..nawet tego zanieczyszczonego ...
2 3 2