Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T21:23:17+02:00
1.notatki
2.wkuwać na pamieć
3.za pomocą obrazków
4.czytać i rozwiązywać
5.ściągi itp.
6.kojarzyć sobie z czymś, kimś xDD Ja zawsze na podstawie tego sie ucze xDD
7.przyklejac na regały ściany sufity i się uczyć.
1 5 1
2009-10-11T21:27:44+02:00
1.narkotyki-raczej nie polecam
2.odrabianie zadań-zazwayczaj za to się najwięcej pał sypie
3.kucie-raczej trudne łatwo zasnąć
4.słuchanie na lekcji-często pomaga nie trzeba się uczyć w domu(jak dla mnie najlepszy sposób)
5.poprosić o pomoc znajomego lub rodzeństwo starsze- żeby wytłumaczył-dobry pomysł ale często zawodzi ,nauka staje się nudna i zaczynają się wygłupy chyba że kolega jest poważny.
6. robić częste przerwy na relaks i znów kuć
7. tabletki na pamięć-itak nie zadziała
8. To niewykonalne- liczyć na powodzenie że może będzie może dwója.
Powodzenia;)

1 3 1