Program do zmniejszania rozmiaru zdjęć . Mam lustrzankę alfa sony350 i zawzyczaj jedno zdjęcia ma ok 5 mb .
Potrzebuję dobrego programu do zmniejszania \ przerabiania .
Do tego mini instrukcja jak zmniejszyć ;)
-zgłaszam SPAM
- dam NAJ

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T16:20:41+01:00
Do zmniejszania zdjęć głównie używam

XnView for Windows

Obraz > Zmień rozmiar
2010-02-12T17:32:28+01:00
Polecam VSO Image Resiser. Jest prosty w obsłudze i dobry ;]