Wymień
a)postaci historyczne
b)postaci mitologiczne
c)sławnych bohaterów literackich i filmowych,którzy mogą być dla ciebie wzorem postępowania.
pomyśl i napisz czy głównym celem działania tych osób było osiągnięcie sławy.jeśli nie -to co?

2

Odpowiedzi

2010-02-12T15:58:34+01:00
B) hera, zeus, afrodyta, Syzyf, Prometeusz,
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T16:01:32+01:00
A) Józef Piłsudzki, Adolf Hitler, Mieszko I, Bolesław Chrobry, Bona
b) Zeus, Afrodyta, Dedal, Ikar, Demeter
c) Alek, Rudy, Zośka (Kamienie na Szaniec)

Głownym celem ich działania była obrona kraju, postępowanie wg ich ideałów życiowych, odzyskanie wolności w okupantowanej Polsce.
6 4 6