Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T16:14:50+01:00
1. Bardzo duże. Maryja urodziła Pana Jezusa, więc zasługuje na szacunek.
2. Cierpienie ma często otworzyć nam oczy na różne sprawy. Cierpienie nie jest za karę, tylko ma swój jakiś cel, który zna Bóg.
3. My chrześcijaństwie wierzymy w jednego Boga, który jest stwórcą świata i wybawił ludzi.
4. Na podstawie Pisma Świętego.
2010-02-12T16:16:45+01:00
1. Maryja jest matką Jezusa i naszą pośredniczka ku Bogu.
2. Bóg dopuszcza cierpienie bo jest miłosierny i kochana nas i wybacza nam wszystko co złe.
3. Różni się między innymi tym że mamy jednego Boga i żyjemy według 10 przykazań.
4. Jest to napisane w Ewangelii Bóg ukazuje się niektórym ludziam najczęściej świętym. Wiemy że istnieje dzięki jego cudom i przepowiedniom.(Np. zamach na papieża to było przepowiedziałe za pośrednictwem M.B Fatimskiej)
2010-02-12T16:49:32+01:00
1.Maryja jest matką Jezusa bo go urodziła.
2. Bóg jest miłosierny i kochana .
3.Żyjemy według 10 przykazań.
4.Z Pisma Świętego.