Odpowiedzi

2010-02-12T16:19:14+01:00
Mamy okazję przedstawić Wam pastylki nieśmiertelności !!! Są to pastylki, które będą pragneły miec zapewne wszystkie dziewczyny !! Dzięki pastylkom zarzymujemy się na poziomie wieku 23lat
(niestety pastylki sprawiają, że nasza wiedza maleje z każdą pastylkom) - ale najważniejsze jest to ab być wiecznie pięknym i młodym ! Rewelacja!! ; DDDD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T16:22:54+01:00
Reklama...:

Tylko teraz, przełom przemysłu farmaceutycznego- Pigułki na nieśmiertelność! Nie zwlekaj, kupuj już teraz! Korzystna cena, a efekt- nazwa mówi sama za siebie! Tak wiele, za tak niewiele!

Na nieśmiertelność pigułki,
Włóż dziś do swojej półki.
One Cię nie zawiodą,
Są najlepszą metodą,
Abyś poczuł się pewnie,
I nie płakał po nocach rzewnie!!!

Kup już teraz w aptece, Internecie lub przez naszą linię: nr telefonu: 9563216605620906532 ( na przykład :D)
Nie zwlekaj!!!




Mam nadzieję, że wierszyk się podoba :) Sama układałam :D

Pozdrawiam :>
1 5 1