Odpowiedzi

2010-02-12T16:29:34+01:00
Jezu Jezu kochaj mnie.
Ja cię mocno kocham też.
Chciał/a bym być piosenkarzem/rkom.
I rozdawać płyty będę za których pieniądze na dom dziedzka dam.
Jezu Jezu ufam ci.
Ty mi mocno ufaj też!
Będę miły/ła i kochany/a.
Bo ten dar,bo ta wiara umacnia,nie tylko mnie ale i cie.
JEZU KOCHAM CIĘ!!!!!!!!!!!!

Amen
( na początku w imię ojca i syna i ducha świętego )
1 1 1
2010-02-12T16:31:01+01:00
Zmartwychwstały Jezu Chryste który jesteś drogą prawda i życiem spraw byśmy umieli rozeznawać swoje umiejętności i talenty. naucz nas umierać samym sobie, dawaj nam szczęście wybrane przez samego siebie.

Przyjmij te prośby Jezu Chryste który żyjesz i królujesz w jedności z Duchem Świętym.
Amen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T16:43:56+01:00
Panie Boże,
wielbie cie i skladam ci poklony milosierne,
jestem jak drezwo wierne,
błagam o umiejetnosc rozeznania,
tego chca moje doznania,
wybor wartosci dajacych szczescie jest wazny,
dopomoz mi boze abym byl w tych sprawach uwazny.
1 1 1