Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T16:19:29+01:00
5km/h w 1 godzinę = 5km
5km/h w 8 godzin =40km
3460km:40km=86,5 dnia

Odp: Główną część muru Chińskiego przejdziesz w 86,5 dnia
55 3 55
powinno wyjść 87 a nie 86,5 dni 
w przybliżeniu jest 87 
2010-02-12T16:20:39+01:00
5*8=40godz
3460km/40=86,5dni
Odp;Na przejście całego muru musisz przeznaczyć 86 i pół dnia.
17 4 17
zle bo powinno wyjsć 88,7
nie bo 87 wy ch....