Odpowiedzi

2010-02-12T16:23:19+01:00
Pensja jest potrzebna do utrzymania rodziny.
Największą sensacją tygodnia była Doda.
Kiedy nie ma benzyny, nie można dalej jechać.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T16:24:44+01:00
Uczciwie pracujący ludzie otrzymują co miesięczną pensję.
Media ciągle poszukują sensacji.
Benzyna z dnia na dzień drożeje.
2010-02-12T16:53:08+01:00
Mama dostała ostatnio wyższą pensję.
Każda sensacja dociera do dziennikarzy.
Bez benzyny samochód nie ruszyłby się z miejsca


Mam nadzieję że pomogłam :)
1 2 1