Odpowiedzi

2010-02-12T17:12:26+01:00
A - arogancka ,
b - biblijna ,
c - celowna ,
14 2 14
2010-02-12T17:29:58+01:00
Apostoł, wierny, słuchacz słowa Bożego,
19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T17:57:01+01:00
Apostoł Chrystusa
Biblii Czytelnik
Córka Boga
Dziecię Boże
Ewangelię Poznająca
Fajny w swojej wierze (to wymaga zastanowienia, ale nic innego nie mogłam wymyślić :D)
Grzech Potępiająca
Hymny Śpiewająca
Irracjonalnie Kochająca
Jezusa słuchaczka
Kochająca Córka
Lubująca się w Sprawiedliwości
Łaknąca Świętości
Miłująca Boga
Nieśmiertelna Dusza
Odkupienia Wyczekująca
Przyjaciel Jezusa
Rodzina Boga
Siostra Prawdy
Trójcy Świętej Wyznawczyni
Uzdrowienia z grzechu Pragnąca
Wierząca
Zbawienia Pragnąca
28 4 28