Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T16:44:41+01:00
1 cm to 300 000 cm w rzeczywistości, czyli 3000m, czyli 3km

11cm w rzeczywistości to 11*3km, czyli 33km

Odległość wynosi 33km :)

Pozdrawiam :>
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T16:44:56+01:00
1 ; 300 000
11 ; x
odcinasz 5 zer od 300 000 ponieważ zamieniasz na km
x = 33 km
2010-02-12T16:45:42+01:00
1:300
1cm-300cm
1cm- 3m
1cm-0,003 km

1cm- 0,003 km
11cm - x

x=11cm *0,003km przez 1 cm
x= 0,033 km