Odpowiedzi

2010-02-12T16:44:21+01:00
Ludzie wykorzystują siłę wiatru do pływania po wodach czy do wytwarzania energii. wiatraki które wytwarzają energię są napędzane siła wiatru.
12 2 12
2010-02-12T16:45:28+01:00
1. W elektrowniach na wiatraki.
2. Przy locie samolotem przy silnych wiatrach sięgających nawet 400km/h
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T16:45:42+01:00
- wykorzystywany do produkcji energii za pomocą turbin wiatrowych,
- napędzanie żaglówek
8 4 8