Odpowiedzi

2010-02-12T17:21:03+01:00
,,Gdzieś w kosmosie''
Kiedyś poleciałam w kosmos.W kosmosie było Bardzo przyjemnie.
Spotkałam na Księżycu cztery ufoludki. Były one zielone.Oprowadziły mnie po swej planecie i pokazały mi ich przyjaciół marsjanów.Marsjanie byli wysocy ale nie wyżsi ode mnie .Z Księżyca poleciałam na Wenus. Na planecie Wenus spotkałam wenusianinów .Pojechałam jeszcze na Marsa, Saturna i Plutona. Było bardzo fajnie.
8 2 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T17:35:25+01:00
Pewnego dnia postanowiłem zbudować rakietę. Pomyślałem , że będzie fajnie polecieć w kosmos.Więc zacząłem budować mój kosmiczny pojazd. Myślałem i myślałem jak ma wyglądać i w końcu skończyłem. Spakowałem potrzebne rzeczy i pożywienie. I odpaliłem rakietę. Miałem dużo przeszkód , ale je pokonałem. Kiedy dotarłem na planetę było tam cicho , ale po pewnym czasie rozległ się krzyk i był to krzyk dzieci kosmitów. Były one zielono różowe w czarne lub inne kropki. Ujrzałem tam jeszcze prześliczną księżniczkę jakby była uwięziona i tak było. Kiedy tylko się o tym dowiedziałem to zaraz gdy weszła do wieży wdrapałem się tam przy pomocy liny i ją uwolniłem. Po uwolnieniu wszystko jej opowiedziałem skąd jestem i co mnie tu sprowadza. Wsiedliśmy do pojazdu i natychmiast wróciliśmy. I zawiozłem ją do zamku gdzie ojciec jej król martwił się o nią. Urządził przyjęcie i mi podziękował. Wróciłem do domu i wszystko opowiedziałem rodzicom , a także postanowiłem zostać w przyszłości kosmonautą i odwiedzić jeszcze kiedyś księżyc.
11 4 11