Odpowiedzi

2010-02-12T17:05:16+01:00
Są to rośliny przeprowadzające fotosyntezę, ale rosnące na glebach ubogich w azot i inne pierwiastki potrzebne do prawidłowego rozwoju, to głównie te związki zdobywają poprzez trawienie ciał zwierząt.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T17:08:28+01:00
Rosiczka jest rośliną owadożerną ponieważ żyje w środowisku ubogim w sole mineralne m. in. bagna i torfowiska. Rosiczka jest samożywna dlatego chwytane i trawione owady są dla niej źródłem azotu.
5 4 5