Odpowiedzi

2010-02-12T17:03:57+01:00
Bóg jest Bogiem . Bóg jest jeden. Syn jest tym samym Bogiem, ale wyodrębnionym

Mam nadzieję że pomogłam :)
2 3 2
2010-02-12T17:05:03+01:00
"ja i Ojciec jedno jesteśmy" - Jezus przyznał, że jest Bogiem.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T17:21:13+01:00
"ja i Ojciec jedno jesteśmy"- to znaczy że my i nasz tata ten widzialny mamy takie same geny, my mamy coś po ojcu. znaczy też to że my i nasz Ojciec niewidzialny czyli Bóg jesteśmy do siebie podobni bo przecież Bóg stworzył nas na swoje podobieństwo. Naszych ojców łączy to że Jeden i drugi nas stworzyli. Jeden poprzez Słowo, a drugi fizycznie.
13 4 13