Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-12T17:22:25+01:00
Mam na imie michał. Moją ulubioną nauczycielką jest pani od jezyka niemieckiego.ma na imie marta.bardzo ją lubię jest miła i wyrozumiała,choć czasem się smuci z powodu zwchowań moich koleów i koleżanek.jest bardzo ładna ma piękne
bląd włosy i zawsze jest umalowana.tak jak każdy nauczyciel bardzo pragnie nas dużo nauczyć.bardzo lubię panią marte ,myślę ze pani też mnie lubi.w naszej klasie jest osobą lubianą.bardzo wszystkim lubi pomagać i doradzać.życzę wszystkim ucznią takiego nauczyciela jak moja pani od niemieckiego.



ch heisse Michal. Meine Lieblingslehrerin ist die Frau Marta, die mich Deutsch unterrichtet (moją ulubioną nauczycielką jest pani Marta, która uczy mnie niemiekciego). Ich mag sie sehr, weil sie sehr nett und verständnissvoll ist. Manchmal ist sie traurig, weil meine Klassenkameraden sich nicht richtig verhalten. Sie ist sehr schön, hat wunderschöne blonde Haare und ist immer geschminkt. Wie jeder Lehrer möchte sie uns viel lernen. Ich mag die Frau Marta sehr, und denke, dass sie mich auch mag. In meiner Klasse wird sie auch gemocht. Sie mag es allen zu helfen und sie zu beraten. Ich wünsche allen Schülern so eine Lehrerin wie meine Deutschlehrerin


Po polsku:
Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest Język niemiecki. Bardzo go lubię ponieważ nauczycielka jest bardzo miła i umie nauczać. Zawszę przed tą lekcją czekam z niecierpliwością. Oceny mam dobre. Zawsze chętnie udzielam odpowiedzi na zadane mi pytania.

Po niemiecku:
My favorite Schulfach ist Deutsch. Ich mag ihn als Lehrer ist sehr nett und weiß, wie zu lehren. Immer, bevor diese Lektion freuen. Ich habe gute Bewertungen. Wir freuen uns immer die Beantwortung meiner Fragen.



Liczę na naj!!!
10 3 10
2010-02-12T17:23:57+01:00
Meine Lieblienglehrerin its Frau [tu podaj nazwisko].Sie unterichtet Mathe. Sie ist vierzig. Sie ist 180 Gross.Sie hat grune Augen, sie hat [kolor, długość włosów] Haare.Sie ist cool, super, fantastisch, elegant.Frau [nazwisko] hat gross Fachrissen.Sie beantwartet jede Frage.
Tłumacze:
Moim ulubionym nauczycielem jest pani [nazwisko]. Ony uczy matematyki.Ona ma 40 lat.Ona ma 180 cm wzostu.Ona ma zielone oczy, [kolor, długość włosów] włosy.Ona jest fajna, super, fantastyczna, elegancka.Pani [nazwisko] jest dobra w tym co robi.Ona odpowie na każde pytanie.

Ich bin in erster Linie Ich habe polnische Sprache, da mein Interesse an Literatur und die Fähigkeit, Gedichte zu schreiben. Mit diesem Punkt kann, viel über ihre eigene Sprache zu lernen.
tłumaczenie:
Ja na pierwszym miejscu stawiam Język Polski, ze względu na moje zainteresowanie literaturą oraz zdolności do pisania wierszy. Z tego przedmiotu można się wiele dowiedzieć o swoim ojczystym języku.
3 1 3