Odpowiedzi

2010-02-12T17:08:09+01:00
Na youtube są bardzo fajne parodie zmierzchu ; ) oficjalnie pewnie nie dostaniesz w internecie całego scenariusza ale poszukaj włascie na youtube albo maxior ; )) wpisz Twiligh parody i wyskoczyy ci wieleee parodi ; )

Mam nadzieje że pomogłam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T17:19:01+01:00
Bella: Oh nie Edwardzie czy ja umieram?
Edward:Nie wiem Bello ale ten zapchlony James cię ugryzł.
Bella:Aaaa dzięki.
Edward:Skąd ten smród?
Bella:Przepraszam. Puściłam pawia, jak mnie ugryzł James.
Edward:Fuuu i ja się w tobie zadłużyłem
Bella:Dość tego gadania. Wyssaj moją krew, tzn. jad Jamesa
Edward:Taaa żartujesz. Pełno w niej gazów
Bella:Czy to już koniec?
Edward:Czego
Bella:Miłości wampira i śmiertelniczki.
Edward:Na to wygląda
Bella(wstaje z łóżka i grozi Edwardowi):Sluchaj Fujaro!!! Albo mi pomożesz albo powiem że jesteś wampem
nagle wchodzi Jacob:
Jacob:Bello. Dziś walentynki!
Bella:O ja! Nienawidzę walentynek
Jacob:Że co?
Bella:No bo ten wamp mi ubliża
Jacob:Hyyy kto cie ugryzł? Chyba nie wamp...
Bella: James, ale wybuchnął w powietrze jak puściłam pawia
Jacob:Grzeczna dziewczynka!
Edward:Że co? O mało ja nie wybuchłem
Jacob:No o to chodzi. My chyba się nienawidzimy
..:Bella umarła:...
Edward: A tej co?
Jacob: Trza zawołać Alicje
Edawrd: Hyy myślałem że tylko Alicja i Rosalie umarła a to wszystkie dziewczyny
Jacob: Walentynki...

Taaa może i słabe ale kiedyś miałam coś podbnego. Najlepiej jakby Bella była brzydka, to bedzie kupa śmiechu. Sama pisałam po wrażeniach z występu.
2 5 2