Przygotuj reklamę latarki :
a ) wpisz określenia dotyczące jej:
wyglądu:................................
kształtu:................................
wielkości:..............................
działania:..............................
b)Napisz tekst i hasło reklamowe.

Pomóżcie ..
Dzięki .

2

Odpowiedzi

2010-02-12T17:16:10+01:00
Czerwona
kulista w paski
średnia - dostosowuje się do kształtu dłoni lepiej niż gilette
świeci światłem oraz światłem uV



Bez latarki drogie dzieci z panią z matmy mamy dzieci
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T17:17:02+01:00
A) Latarka jest czarna z różowym paskiem odblaskowym dzięki któremu wieczorem będą Cię widzieć samochody.Ma opływowy kształt nadający się do każdej ręki.Ma 12 cm długości i 3cm szerokości.Działa w trzech trybach mini light-najmniej światła, medium light-średnie światło, max light-najmocniejsze światło
b)hasło r...
KUP BEZPIECZNĄ LATARKĘ LIGHTTT !!!
12 4 12