Określ które zdanie jest prawdziwe a które fałszywe
1.Alkohol metylowy silną trucizną
2. kwas octowy używany jest w gospodarstwach domowych jako aromat do ciasta
3.systematyczna nazwa kwasu octowego to kwas butanowy
4.alkohol etylowy jest stosowany do wyrobów napojów alkoholowych
5.produktem fermentacj octowej jest kwas mlekowy
6.wszystkie kwasy karboksylowe sa dobrze rozpuszczalne w wodzie
7.kwas oleinowy jest nazywany stearyną
8.sole kwasów octowego i mrówkowego to mydła
9.estry można otrzymać działajac zasadami na kwasy karboksylowe

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T17:20:23+01:00
1.prawda
2.fałsz
3.fałsz
4.prawda
5.fałsz
6.fałsz
7.fałsz
8.fałsz
9.fałsz
38 3 38
2010-02-12T17:24:02+01:00
1.PRAWDA
2.FAŁSZ
3.FAŁSZ
4.PRAWDA
5.FAŁSZ
6.FAŁSZ
7.FAŁSZ
8.FAŁSZ
9.FAŁSZ

Mam nadzieję, że pomogłam,
polecam się na przyszłość;))
33 2 33
2010-02-12T17:25:42+01:00
Zdania prawdziwe:
1.Alkohol metylowy silną trucizną
4.alkohol etylowy jest stosowany do wyrobów napojów alkoholowych

Zadania fałszywe:
2. kwas octowy używany jest w gospodarstwach domowych jako aromat do ciasta
3.systematyczna nazwa kwasu octowego to kwas butanowy
5.produktem fermentacj octowej jest kwas mlekowy
6.wszystkie kwasy karboksylowe sa dobrze rozpuszczalne w wodzie
7.kwas oleinowy jest nazywany stearyną
8.sole kwasów octowego i mrówkowego to mydła
9.estry można otrzymać działajac zasadami na kwasy karboksylowe

A nie trzeba ci poprawy tych zdań??
pozdro:)
21 4 21