Odpowiedzi

2010-02-12T17:15:37+01:00
8 dag * 30 * 7 = 1680dag = 16,80 kg
Najlepsza Odpowiedź!
  • iMK
  • Rozwiązujący
2010-02-12T17:17:39+01:00
1 tydzień - 7 dni
30 tygodni 30×7 = 210
I pączek = 8 dag
210×8 = 1680 dag
1 kg - 100 dag
1680 dag = 1680:100 = 16,8
Odp. Ela w 30 tygodni zje 16,8 kg pączków.
2010-02-12T17:45:59+01:00
1 dzień = 1 pączek
1 tydzień = 7 pączków
30 tygodni = 7 * 30 = 210 pączków


210 pączków * 8 dag = 1680 dag = 16,80 kg