Odpowiedzi

2010-02-12T17:27:00+01:00
1x+3x+9x=2800
13x=2800
x=215,38

1 zarobił 215,38
2 - 646,14
3- 1938,42
1 5 1
2010-02-12T17:30:00+01:00
Stosunek 1:3:9 to razem 13 części
należy kwotę 2 800 podzielić na 13= 215,38

otrzymali następujące kwoty
215,38:646,14:1938,42

niestety pozostało 6 groszy których nie da się podzielić w tym stosunku
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T23:29:10+01:00
1+3+9=13
2800:13=215,38

I pracownik - 215,38 zł
II pracownik - 3*215,38 = 646,14 zł
III pracownik - 9*215,38 = 1938,42 zł
1 5 1