Odpowiedzi

2010-02-12T17:29:12+01:00
1.
y=-0,125x+4
x = 8
y = - 0,125 razy 8 + 4
y = - 1 + 4 = 3
2.
4x - 4 < 0
4x < 4
x < 4/4
x < 1
3.
4x - 4 = 0
4x = 4
x = 4/4
x = 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T17:34:45+01:00
Zadanie.1.
x=8
y=-0,125×8+4=-1+4=3
y=3
Odp.Funkcja y=0,125x+4 dla x=8 przyjmuje wartość 3.


zadanie 2.
y=4x-4
y<0
0>4x-4 /+4
4>4x /÷4
1>x
x<1

4x - 4 = 0 /+4
4x = 4 /÷4
x = 1


Odp.Funkcja y=4x-4 przyjmuje wartości ujemne dla x<1.Funkcja ta osiąga wartości 0 dla x=1.

Mam nadzieję, że pomogłam
polecam się na przyszłość;))