Odpowiedzi

2010-02-12T17:27:23+01:00
'biali' tolerują w swoich krajach ludzi rasy ciemnej
kujony tolerują nieukow
lepiej ubrani toleruja gorzej ubranych
itp;p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T17:28:24+01:00
Wytrzymywać, znosić, przecierpieć
tolerowac kogoś pomimo jego wad, tolerowac jakiś lek ,
2010-02-12T17:30:00+01:00
Przykładami tolerancji:
jest akceptowanie czyjegoś zdania oraz poglądów odmiennego od naszego
szanowanie czyjeś woli a także tego co robi nie konieczne musząc się na to godzić