Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T17:37:42+01:00
(n-1)^3+n^3+(n+1)^3=\ ...\ =3n(n^2+2)=3n(n^2-1+3)=3n(n^2-1)+9n=
=3 \bl n(n-1)(n+1) +9n=3\cdot \bl 3k +9n= \re 9(k+n)

Mam nadzieję że pomogłam :)
1 5 1
2010-02-12T17:38:17+01:00
1³ + 2³ + 3³ = 1 + 8 + 27 = 36
36 : 9 = 4
3 1 3
2010-02-12T17:38:39+01:00
(n-1)^3+n^3+(n+1)^3=\ ...\ =3n(n^2+2)=3n(n^2-1+3)=3n(n^2-1)+9n=
=3 \bl n(n-1)(n+1) +9n=3\cdot \bl 3k +9n= \re 9(k+n)
1 5 1