LIST PRYWATNY
Niedawno zmieniłaś pracę. Napisz list do kolegi w którym:
• napisz, że zmieniłeś pracę i podaj powód
• poinformuj gdzie teraz pracujesz i jakie są twoje obowiązki
• napisz jak czujesz się w nowej sytuacji i kogo poznałeś w
nowej pracy
• podaj swój nowy adres e-mail i poproś aby wkrótce napisał.


Z góry Thx:)

2

Odpowiedzi

2010-02-12T17:41:03+01:00
Zminiłam prace bo ta mi sie nie podobała było za duzo roboty a miło płacili
pracuje w biurze herbatniczkownicz tak ja nazwala szefofa ktyra uwielbia herbatnkiffsdfds
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T17:43:54+01:00
Hi Kamil. I just changed my job because I found much better. Now I work as a taxi driver. My job is to transport of clients wherever they wish. In the new work feel great and I met many interesting people. I have a new e-mail kowalski.jan @ Onet.pl. I beg you please reply to my letter soon. Jan.
1 5 1