Przetłumacz.
Heute kann man sich die Welt ohne Fernsehen kaum vorstellen. Die geschichte dieses Mediums ist aber gar nicht so lang, 1884wird die Technikum der elektrischen Bildubertragung erfunden. (Ubrigens: Der Efinder war ein deutscher Student namens Paul Nipkow.) Jedoch erst nach dem 2. Weltkrieg entwickelt sich das fernsehen zu einem Massenmedium. Zuerst wird nur paar Student am Tag gesendet. Ein Rernsehgerat ist teuer und nur wenige konnen sich disen Luxus leisten. Und naturlich wird alles in Schwarz-weiss gezeigt und die Bildqualitat ist nicht besonders gut. Das andert sich aber sehr schnell. Immer mehr Sendungen werden gezeigt, Sport wird live ubertragen, Filme werden ausgestracht. Das Schwarz-Weiss-Fernsehen wird durch das farbfernsehen ersetzt.Kein Wunder, dass die Zahl der Fernsehfans in den 60er, 70er und 80er Jahren steigt. Neue Sender werden gegrundet, neben den offentlich-rechtlichen auch private. Auf dem Fernsehmarkt entsteht Konkurrenz. Der Kampf um die Zuschauer und Werbeeinnahmen geginnt.Das war gestern. Und heute? Highte, die Entstehung der neuen Medien, wie z.B. des Intenets, besimmen die Gegenwart und die Zukunft des Fernsehens. heute werden Fernsehsendungen ubers Handy empfangen oder online am Computerbildschirm verfogl. Das Fernsehen muss in dieser globalen Komminikationsstruktur seinen Platz finden.
Z góry dzięki..

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T18:20:51+01:00
W dzisiejszych czasach nie idzie sobie wyobrazic świata bez telewizora opowieść tego medjum nie jest z byt długa 1889 zosataje stworzone technikum nie wiem jak to powiedzieć ale może tak nanoszenia na obraz elektryczności jeszcze do tego wynalasca jest Niemieckim studentem imienia Paul Nipkow po dwuch wojnach światowych telewizor zaczol sie przekształcać w medjum dla ludzi najpierw dwuch studentów wyświetlano w dzien
Podruż jest droga i tylko najwarzniejsze osoby mogli zakosztować tego luksusu ( czyli Arystokraci) i oczywiście wszystko było czarno-Białe nadawane a obraz niebył zbyt dobry ale to sie szybko zmieni więcej kanałuw bylo nadawane sport był na żywo i filmy (pokazywane)Czarno-Bialy telewizor został zastompiony przez kolorowy niema się co dziwić że liczba widzów w 60.70.80 latach rosła Nowe kanały zaczely dzialać obok panstwowych i prywatnych w branży telewizyjnej zaczeła działać konkurencja walka o widzów i reklamy to było wczoraj a dziś rośnie wybur miedzy mediami proksi poruwnuje co bułó i co bedzie w przyszlości telewizora dzisiaj przez komurke możemy oglondać programy albo onlline przez ekran komputera telewizor w tym świecie musi znalezdz swoje miejsce
SOOry za błendy ale ja strasznie szybko pisze i dlatego niewstawiam znak€w interpunkcyjnych
a ta przedemną odpowiedz jest cała zła za pszeproszeniem kupy ani dupy sie nie trzyma na to nara
PROSZE BARDZO !!!!
3 2 3
2010-02-12T19:05:45+01:00
Dzisiaj nie można sobie życia bez telewizora wyobrazić. Historia tego urządzenia nie jest wcale taka długa. W 1884 r została utworzona szkoła elektryczna przekazu obrazu (nie wiem jak to fachowo nazwać](ponadto: wynalazcą był niemiecki student o imieniu: Paul Nipkow.). Ale dopiero po II wojnie światowej oglądanie telewizji rozpowszechniło się na większą skalę. Początkowo tylko parę godzin dziennie transmitowano. Telewizor był bardzo drogi i tylko niewiele osób było stać na taki luksus. Oczywiście wszystko było pokazywane w czarno-białych kolorach i jakość też była słaba. Ale zmieniło się to bardzo szybko. Coraz więcej programów było pokazywanych, sport był na żywo przekazywany. Filmy były wyświetlane. Nic dziwnego ze liczba widzów w latach 60, 70 i 80 wzrosła. Nowe kanały były wprowadzane, obok państwowych zaczęły również powstawać prywatne. Na rynku powstawała konkurencja. Walka o widzów i o zyski z reklam zaczęła się. To było wczoraj. A dziś? Powstają nowe media, jak np: internet, na pewno zadecyduje o teraźniejszości i przyszłości telewizji. Dzisiaj reklamy możemy śledzić przez komórkę albo oglądając je na monitorze komputera. Telewizja musi w tym świecie znaleźć swoje miejsce.

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
3 4 3