Odpowiedzi

2010-02-12T17:52:27+01:00
A) 2x * (-3y)
------------------------- = -x*(-3y)=3xy
-2

b) 6p * 2q
----------------------- = 3pq
4

c) 0,5 ab * (-a) -a²b
-------------------------- = -------- = -2a²b
¼ 1/2
13 4 13
2010-02-12T18:01:16+01:00
A) 3xy
b) 3pq
c) 2a²b
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T22:57:48+01:00
A) 2x * (-3y)/-2 = -6xy/-2 = 3xy


b) 6p * 2q/4 = 12pq/4 = 3pq


c) 0,5 ab * (-a)/¼ = -0,5a²b/¼ = -2a²b



18 3 18