OdpOwiedZcie na PyTania do krzyżówki plissssss.....;pp
1.Jest ostatnią warstwą atmosfery na 9 liter
2.Odzwierciedla kształt ziemi na 6 iter
3.... bezwzględna mierzona od poziomu mmorza do szczytu na 8 liter
4...polarna 7 liter
5.Ruch ... to ruch wokół własnej osi na 8 iter\
6.Przedstawia obraz powierzchni Ziemi na płaszczyźnie w odpowiedniej skali na 4 litery
7.Gazowa powoka otaczająca planetę na 9 liter
8.Nacisk powietrza na jednostkę powierzchni na 9 liter
9.Informuje nas ile razy dana rzecz lub przedmiot została powiększona lub pomniejszona na 5 liter


kto pierwszy da na wszystkie odpowiedz dam naj ....!!!^^<33

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T18:00:22+01:00
1.egzosfera
2.geoida
3.wysokość
4.gwiazda
5.obrotowy
6.mapa
7.atmosfera
8.ciśnienie
9.skala
2010-02-12T18:02:42+01:00
1.egzosfera
2.geoida
3. wysokość
4.gwiazda
5.obrotowy
6.mapa
7.mezosfera
8.ciśnienie
9.skala
2010-02-12T19:03:48+01:00
1.egzosfera
2.geoida
3.wysokość
4.gwiazda
5.obrotowy
6.mapa
7.atmosfera
8.ciśnienie
9.skala