Odpowiedzi

2010-02-12T18:03:58+01:00
U = I x R
U= 0,01 A x 5o ohm
U = 0.5 V

P = I x U

P = 0.01 A x o.5 V
P = 0.05 W
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T18:04:54+01:00
Dane:
R=50Ω
I=10 mA=0,01 A

R= U/I
U=R*I
U=50Ω*0,01A
U=0,5V

P=U*I
P=0,5V*0,01A
P=0,005W
5 5 5
2010-02-12T18:36:23+01:00
R(opor)=50 Ohmow
I(natezenie)=10mA = 0,01 A
U(napiecie)= ??
R=U:I
U=R*I=0,01 * 50 = 0,5 V
M(moc)= U * I = 0,5 V * 0,01 A = 0,005 W = 5 mW

Odp: Napiecie wynosi 0,5 V , a moc 5 mW.
1 5 1