Odpowiedzi

2010-02-12T18:04:48+01:00
Nie można z niego zbaczać,chodzić ostrożnie,asekurować się liną,być odpowiednio ubranym,pomagać innym
1 1 1
2010-02-12T18:05:53+01:00
1. Nie odłanczać sie od grupy
2. Należy chodzić szlakiem ,a nie po trawniku
3. Nie niszczyć zieleni
4. Nie śmiecic
5. Gdy są po drodze drzewa, to nie łamać gałezi.


Daj Najjj ! Plissssss !
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T18:09:05+01:00
1.Mieć wodę na zapas.
2.Jak jest to trzymać się barierki.
3.Nosić nie za ciężki plecak,aby sie nie stoczyć z góry.
4.Mieć wygodnie obuwie .
5.No i zawsze należy mieć taką pałeczkę
Chyba starczyć a jak będzie zle to nie pisz jako błędną tylko napisz prywatną wiadomość i ja ci napisze dobrą !
1 1 1