Odpowiedzi

2010-02-12T18:10:49+01:00
To znaczy że trzeba wiedzieć o czym się mówi ale się nie wymądrzać mówiąc wszystko co się wie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T18:12:09+01:00
Chodzi o to żeby wiedzieć co się mówi, bo to jest ważniejsze od tego co wiesz.
2 3 2
2010-02-12T18:13:46+01:00
Moim zdaniem chodzi o to, że nawet jeśli coś wiesz i posiadasz jakąś informacje, to nie zawsze warto o tym mówić i się nią dzielić, bo może być to dla Ciebie niekorzystne. Natomiast jeśli chcesz już coś powiedzieć to zastanów się nad tym i przemyśl swoją wypowiedź, żeby nie była ona głupia.
Czyli jak masz informacje, to nie zawsze warto się nią podzielić, a jeżeli musisz coś powiedzieć przemyśl swoją wypowiedź.

Mam nadzieję że pomogłam. Pozdrawiam ;)
3 5 3