Odpowiedzi

2010-02-12T18:27:10+01:00
Przemyśle metalurgicznym.przemyśle spawalnictwa m.in. do spawania rur i szyn kolejowych, stosowany jest też w wojsku
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T18:27:17+01:00
Np, jak ładujesz baterie w telefonie albo w innym akumulatorze ten proces ładowania jest procesem elektrolizy, chociaż wszystkie reakcje w których mamy anodę i katodę to reakcje redoks. Np. oczyszczanie wody... to tez redoks :) albo używanie na statkach wodnych takzwanych protektorów (żeby nie zardzewiały) ;) Jak chcesz równania to pisz :P
1 5 1