Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T18:20:35+01:00
Wybrałem imię Piotr, ponieważ uważam, iż Święty Piotr, Apostoł, nauczyciel oraz Pierwszy Papież Kościoła jest wzorem godnym naśladowania. Jego nawrócenie i zaufanie Jezusowi zasługują na podziw i szacunek. Była to wielka, święta osoba.
5 4 5
2010-02-12T18:21:49+01:00
Ponieważ, święty piotr jest przywódcą kościoła, trzyma klucze do nieba, był jednym z dwunastu apostołów, papież jest jego zastępcą na ziemi i bardzo podoba mi się jego życiorys, tyle chyba wystarczy;)
4 1 4