Odpowiedzi

2010-02-12T18:54:47+01:00
Zad.1
25/50 *100/1 = 250/5=50%
10/50 *100/1=100/5=20%
1/50 *100/1 = 10/5 =2%
60/50*100/1=600/5=120%

zad.2
a) 38,6 - 18,9 = 37,7 -18 = 19,7
197/386 * 100/1 = 51%
b) 88+ 23=111
460+100= 560
111/560 * 100/1 = 1110/56 =20%
zad.3
a) 15/100 * 18/1 =2,7
b) 4/100 *25/1 = 1
c) 0,5/100 * 140/1 = 0,7
d) 2,5/100 * 20/1 =0,5
e) 85/100 * 70,2/1 = 59,67
f) 135/100 * 15/1 = 20,25
g) 0,01/100 * 5700 = 0,57
h) 1010/100 * 12/1 = 120,10
i ) 1,06/100 * 150/1 = 1,59
Tylko nie umialam w 2 tych ostatnich ale wszystko to dobrze mam mam nadzieje ze przeznaczysz mi te 60 pkt bo sie napisalam w brudnopisie i jeszcze tu dzieki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:57:30+01:00
1.
a)
25/50 * 100% = 50%
10/50 * 100% = 20%
1/50 * 100% = 2%
60/50 * 100% = 120%
b)
50/200 * 100% = 25%
50/500 * 100% = 10%
50/30 * 100% = 166 2/3%
50/5 * 100% = 1000%
2.
a)
38,6 - 18,9 = 19,7
19,7/38,6 * 100% = 51%
b)
88 + 23 = 111
460 + 100 = 560
111/560 * 100% = 20%
c)
3560000 * 0,01 = 35600
35600/312000 * 100% = 11,4%
d)
125mln - 40mln = 85mln
25mln/85mln * 100% = 29%
e)
54500000 - 37635000 = 16865000
16865000/54500000 * 100% = 31%
3.
a) 0,15 * 18 = 2,7
b) 0,04 * 25 = 1
c) 0,005 * 140 = 0,7
d) 0,025 * 20 = 0,5
e) 0,85 * 70,2 = 59,67
f) 1,35 * 15 =20,25
g) 0,0001 * 5700 = 0,57
h) 10,10 * 12 = 121,2
i) 0,0106 * 150 = 1,59
2010-02-12T20:51:47+01:00
1.
a)
25/50*100=50%
10/50*100=20%
1/50*100=2%
60/50*100=120%

b)
50/200*100=25%
50/500*100=10%
50/30*100=166 ⅔ %
50/5*100=1000%

2.
a)
38,6-18,9=19,7
19,7/38,6*100=51%
b)
88+23=111
460+100=560
111/560*100=20%
c)
3560000*0,01=35600
35600/312000*100=11,4%
d)
125mln-40mln=85mln
25mln/85mln*100=29%
e)
54500000-37635000=16865000
16865000/54500000*100=31%

3.
a) 15*18/100=2,7
b) 4*25/100=1
c) 0,5*140/100=0,7
d) 2,5*20/100=0,5
e) 85*70,2/100=59,67
f) 135*15/100=20,25
g) 0,01*5700/100=0,57
h) 1010*12/100=121,2
i) 1,06*150/100=1,59