Odpowiedzi

2009-10-11T22:14:35+02:00
Jest to wyraz określający przedmiot np. DUŻY budynek, PROSTE zadanie itp.
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-11T22:14:55+02:00
Epitet- To wyraz określający w tekscie literackim rzeczownik
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T22:16:25+02:00
Epitet - jest to Wyraz pełniący w tekście funkcje określenia rzeczownika najczęściej jest nim przymiotnik. Określa właściwości istot żywych np.dobry kolega,zły człowiek,mądra sowa,uparty osioł.Pozdrawiam:)