Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T22:21:47+02:00
To znaczy że poprzez nasze decyzje,wybory ukazuje się nasza mądrość bo w życiu trzeba umieć podejmować ważne i mniej ważne decyzję


nie wiem czy dobrze:)pozdrawiam
1 1 1
2009-10-11T22:34:09+02:00
To nasze życie pokazuje kim jesteśmy. Nasze czyny świadczą o nas. Życie w zgodzie, prawdzie i poszanowaniu innych powinnobyć twoim drogowskazem.
Twoje dni są cegłami, z których budujesz dom swojej przyszłości.