Witam!;))
bardzo pilne;)))

potrzebuję opis pakietu OpenOffice:
-data powstania pakietu
-kto stworzył pakiet
-krótka historia wersji
-budowa pakietu(aplikacja:writer, tip.)
krótkie streszczenie na temat każdej aplikacji
-alternatywne pakiety biurowe( darmowe,komercyjne)

brosze to bardzo ważne!!
daje naj)))
z góry dzięki;))

2

Odpowiedzi

2010-02-12T18:43:40+01:00
Jest to darmowy pakiet biurowy stworzony dla Linuxa, jednak istnieje też wersja dla Windows. Pierwsza odsłona pakietu to 13 października 2000 rok. Pakiet stworzyła firam Sun. W skład pakietu wchodzą następujące aplikacje:
OpenOffice.org Writer - edytor tekstu
OpenOffice.org Calc - arkusz kalkulacyjny
OpenOffice.org Impress - edytor prezentacji multimedialnych
OpenOffice.org Draw - edytor grafiki
OpenOffice.org Math -
OpenOffice.org Base - program do tworzenia bazy danych
Alternatywne pakiety biurowe to między innymi: Microsoft Office, Star Office, Corel WordPerfect Office.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:10:36+01:00
OpenOffice to darmowy pakiet oprogramowania biurowego Open Source. Za datę powstania pakietu przyjmuje się 13 października 2000 r., kiedy to Sun opublikowało niekompletny kod źródłowy pakietu, powołując tym samym do życia program OpenOffice.
Darmowymi konkurentami pakietu są m.in. Lotus Symphony, czy Go-OO, który bazuje na OpenOffice. Komercyjnych konkurentów jest więcej, to: Microsoft Office, Apple iWork, Sun StarOffice, czy Corel WordPerfect Office.
Pakiet składa się z 6 programów:
• Writer - edytor tekstowy
• Calc - arkusz kalkulacyjny
• Impress - edytor prezentacji
• Base - edytor baz danych
• Math - tworzenie formuł matematycznych
• Draw - edytor grafiki
1 5 1