Odpowiedzi

2010-02-12T18:34:08+01:00
Ponieważ owoce dobrze wpływają na nas dostarczają nam witamin
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T18:36:07+01:00
Warto jeść owoce, ponieważ dostarczają nam wielu witamin, są zdrowe co dobrze wpłynie na naszą cerę i ogólnie na samopoczucie, owoce zaliczane są do zdrowej żywności dlatego warto wziąć je pod uwagę przy tworzeniu jadłospisu. Pomagają również osobom otyłym przy odchudzaniu .
1 5 1
2010-02-12T18:40:28+01:00
Warto jeść owoce ponieważ są bogate w witaminy (np A ,C, E) i sole mineralne. Owoce także orzeźwiają i sycą, odchudzają, koją nerwy, dbają o serce, oczyszczają, wzmacniają odporność, zapewniają zdrową, ładną cerę a przede wszystkim świetnie smakują.
1 4 1