Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T22:08:52+02:00

Podział roślin nasiennych.
1. Nagonasienne
- jodła
- modrzew
- świerk
- sosna
- cis
- żywotniki (tuje)
- jałowiec
2. Okrytonasienne
- jednoliścienne
- dwuliścienne

Genotyk - Wszystkie geny w komórce danego osobnika.
Fenotyk - Wygląd zewnętrzny osobnika.
6 5 6
2009-10-11T22:09:14+02:00
Rosliny nagonasienne i okrytonasienne.
Mysle ze chodzi ci o fenotyp i genotyp
fenotyp to widoczne cechy organizmu np po mamie ktora miala niebieskie oczy dziecko ma niebieskie oczy.
Genotyp to wszystkie cechy organizmu odziedziczone po rodzicach np brazowe oczy po tacie w genotypie dlatego np wnuczek tego taty moze miec po nim brazowe oczy.
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2009-10-11T22:10:09+02:00
Podział roślin nasiennych :
Nagonasienne
-cis
- modrzew
- jodła
- sosna
Okrytonasienne
- jednoliścienne
- dwuliścienne
Fenotyk(źle- fenotyp)- jest to zespół dostrzegalnych cech organizmu
Genotyk(źle genotyp)- jest to zespół wszystkich genów
1 5 1