1. Zapytaj o godziny otwarcia sklepów.
2.Wyraź opinie na temat spodni na wystawie.
3.Zapytaj kolezanke o opinie na temat spodni na wystawie.
4.Powiedz jak się ubierasz do szkoły/do teatru/na dyskoteke.
5.Z kim najchętniej robisz zakupy i dlaczego?
6.Zareklamuj w sklepie bluzke,ma dziure.
7.Powiedz o zaletach karty płatniczej.
8.Stanął c zegarek.Zapytaj czy da się go naprawić.
9.Oddaj zdarte obuwie do naprawy.Zapytaj ile potrwa naprawa.
10.Na poczcie zapytaj o opłaty za paczkę do Polski.
11.Powiedz co można załatwić na poczcie.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:06:50+01:00
1. Zapytaj o godziny otwarcia sklepów. Wie Lange ist das Geschäft geöffnet?
2.Wyraź opinie na temat spodni na wystawie. Diese Hose finde ich schick.
3.Zapytaj koleżankę o opinie na temat spodni na wystawie. Wie gefällt die diese Hose?
4.Powiedz jak się ubierasz do szkoły/do teatru/na dyskoteke.
Wenn ich In die Schule gehe, ziehe ich eine Jeanshose und ein Top an.
Wenn ich ins Theater gehe, ziehe ich ein Abendskleid an.
Wenn ich in die Disko gehe, ziehe ich einen Rock an.
5.Z kim najchętniej robisz zakupy i dlaczego?
Ich mache Einkaufe mit meiner Muter. Ich muss ihr Werbeschriften tragen helfen.
6.Zareklamuj w sklepie bluzke,ma dziure.
Ich will diese Bluse reklamieren, sie hat das Loch.
7.Powiedz o zaletach karty płatniczej.
Dank der Kreditkarte muss man das Geld nicht mittragen.
8.Stanął ci zegarek. Zapytaj czy da się go naprawić.
Kann man diese Uhr reparieren?
9.Oddaj zdarte obuwie do naprawy.Zapytaj ile potrwa naprawa.
Wie lange wird die Reparatur dauern?
10.Na poczcie zapytaj o opłaty za paczkę do Polski.
Wie viel kostet ein Paket nach Polen?
11.Powiedz, co można załatwić na poczcie.
Auf der Post kann man Briefe schicken.
2 3 2
2010-02-12T22:57:48+01:00
1.Wie Lange ist das Geschäft geöffnet?
2.Diese Hose finde ich schick.
3.Wie gefällt die diese Hose?
4.Wenn ich In die Schule gehe, ziehe ich eine Jeanshose und ein Top an.
Wenn ich ins Theater gehe, ziehe ich ein Abendskleid an.
Wenn ich in die Disko gehe, ziehe ich einen Rock an.
5.Ich mache Einkaufe mit meiner Muter. Ich muss ihr Werbeschriften tragen helfen.
6.Ich will diese Bluse reklamieren, sie hat das Loch.
7.Dank der Kreditkarte muss man das Geld nicht mittragen.
8.Kann man diese Uhr reparieren?
9.Wie lange wird die Reparatur dauern?
10.Wie viel kostet ein Paket nach Polen?
11.Auf der Post kann man Briefe schicken.
1 5 1