Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T22:24:23+02:00
-kogo spotkał mały ksiaże?
odp. Mały ksiaże spotkał:
-lisa,żmije,skapca,latarnika,krola,bankiera,pijaka,bankiera,uczonego geografa,kupca,zwrotniczego,podroznego.
-Opisać krola.
Król, który wydawał wciąż rozkazy, chociaż ... nie miał ani jednego poddanego.
-co maly ksiaze robi na planetoidzie?
odp.wyrywal baobaby,zakrywal gejzery(wulkany),opiekowal sie roza.
  • Użytkownik Zadane
2009-10-11T22:26:44+02:00
Mały książe spotkał geografa,lisa,żmije,skapca,latarnika,krola,bankiera,próżnego,bankiera,uczonego
,kupca,zwrotniczego,podróżnego
Król wydawał rozkazy choć niemiał ani jednego poddanego
Mały Książe na planetoidzie wyrywal baobaby, zakrywal gejzery,opiekował się różą
1 5 1
2009-10-11T22:30:17+02:00
---Mały Książe spotkał Geografa, dzięki któremu znalazł się na Ziemi
---Mieszka i rządzi na planecie, na której uważa się za władcę. Wszystkim ludziom daje rozkazy do spełnienie, gdyż uważa ze jest to ich obowiązek.
---mieszkał tam
---to dwie rośliny które samotnie rosły na planecie Małego KSIĘCIA,którymi on się zajmował